Godino, Pilar

seznam / mřížka
Godino, Pilar

Godino, Pilar

Pilar Godino je mezinárodně uznávanou koučkou leadershipu (vůdcovských schopností či dovedností), jejíž rozsáhlé zkušenosti a úspěchy ji ustanovily jako jednu z předních představitelek oboru, ve kterém se pohybuje už přes 20 let.

Jejími klienty jsou významné společnosti jako Diageo, Accenture, Danone, PepsiCo, Heineken, Vesuvius a ING, stejně jako i Evropská unie a také nejrůznější nevládní organizace. Pilar pracuje jako senior manažerka a specializuje se na transformační leadership a práci manažerského týmu v multikulturních prostředích. Pilařina unikátní metodika Personal Impact Coaching kombinuje leadership koučink s metodou neurolingvistického programování (NLP) takovým způsobem, který umožňuje rychlou a opravdovou změnu. Její metody byly popsány mnoha klienty jako „alchymie v akci“.

Pilar je jedna z prvních kouček v Evropě, která získala titul Master Certified Coach od ICF (Mezinárodní federace koučů). Nedávno pracovala jako poradce v Centre of Expertise on Coaching (CEC) na Vlerick Leuven Gent Management School v Belgii a byla pozvána, aby spolupracovala s kreativním programovacím týmem.

Pilar pořádá i mezinárodní semináře o metodě NLP a někdy spolupracuje s dalšími profesionály, jako je třeba Robert Dilts. Pilar také vyvinula nové modely a metody na poli NLP a koučinku.

Má za sebou více než sedm tisíc hodin koučování a přes dvanáct tisíc hodin v oblasti osobního rozvoje. Podle svých klientů je to dynamická, inspirující podnětná, přímá, bystrá osoba a má skvělý smysl pro humor.

 

www.pilargodino.com

- 83%
Jste inspirujícím šéfem? Chtěli byste změnit svůj styl vedení? Chcete vědět, jak rozšířit svůj vliv ve vaší společnosti? Chcete nastolit prostředí plné otevřenosti a upřímnosti při vašich každodenních úkonech? Top leadership koučka Pilar Godino sděluje v této knize své postřehy, skutečné příběhy a tipy posbírané během své rozsáhlé spolupráce s nejlepšími profesionály v podnikání. Představuje ces…

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Chci
být
IN!
Získejte vždy ty nejdůležitější novinky na e-mail.